Eliminando obstaculos, construyendo empleo

Des de la Fundació Ambit Prevenció i Actua Vallès, hem participat en la elaboració i difusió del material de la campanya de sensibilització “Eliminando obstaculos, construyendo empleo” de la Coordinadora Trabajando en Positivo i en aquest sentit hem fet i estem realitzant tasques de sensibilització a l’entorn laboral, per aconseguir una millora en les condicions socials i laborals de les persones seropositives.

Els informes faciliten eines, recursos i anàlisi complerts, donant respostes i una mirada critica sobre la situació actual de l’accés i manteniment d’un lloc de feina de les persones que viuen amb VIH.

Documents elaborats:

  1. ¿Existen ocupaciones de cuyo ejercicio debe excluirse a las personas con Virus de la Inmunodeficiencia Humana (VIH)?
  2. Al contratar a una persona con discapacidad, ¿es legal que la empresa le solicite el Dictamen Técnico Facultativo que forma parte de su certificado de discapacidad?
  3. ¿Existe riesgo de transmisión a terceros si una persona con VIH trabaja en ocupaciones relacionadas con la manipulación de alimentos?
  4. Programa Construyendo el futuro de las personas en situación de exclusión social a través del empleo: una apuesta con rentabilidad económica y social.

 

 

Tags:

Comments are closed

Translate »